بنام حضرت دوست که هرچه هست، از اوست

شرایط و قوانین استفاده از خدمات پیاله


سلام به پیاله خوش آمدید
این صفحه بیانگرکلیه ی اطلاعات و قوانین مربوط به پیاله، طرفین قرارداد و کاربرانی میباشد که از خدمات سامانه ی پیاله استفاده مینمایند لذا خواهشمند است قوانین وضع شده را با دقت مطالعه نموده و سپس با آگاهی کامل از این خدمات بهره مند گردید و در صورت وجود هرگونه سوال، از طریق راه های ارتباطی پیاله با ما تماس حاصل نمایید. پیاله این اختیار را دارد که در جهت ارتقاء و بهبود سطح خدمات سامانه ی خود، این قوانین را بدون اطلاع کاربران تغییر و بروزرسانی نماید.

1-درباره ی پیاله

پیاله، سامانه ی ارائه ی خدمات غذایی آنلاین با سایت رسمی www.piale.ir و اپلیکیشن piale متعلق به شرکت «کاوش تجارت اسپادانا با شماره ثبت 529331» میباشد که با تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران، فعالیت رسمی خود را از سال 1397 در زمینه ی It، طراحی و برنامه نویسی آغاز نموده و در سال 1399 با ورود به بازار، در راستای ارائه ی خدمات مطلوب به هموطنان عزیزمان با بهره گیری از تلاش بی وقفه ی خانوادۀ پیاله، همواره در صدد جلب رضایت شما عزیزان بوده و امید دارد شعبه های پیاله در اسرع وقت در سرتاسر استان های ایران بزرگ فعالیت خود را آغاز نمایند.

2-هدف پیاله

پیاله همواره سعی بر این دارد با ایجاد بستری امن و قابلیتهای جذاب، لذت تجربه ای جدید در سفارش آنلاین غذا را به کاربران خود ارایه نماید. از این رو در تلاش است با بهترین و معتبرترین رستوران‌ها همکاری نموده و در قالب نماینده‌ ای در جهت برقراری ارتباط بهینه و موثر میان رستوران‌ها ی همکار و کاربران(مشتریان) انجام وظیفه نماید.

3-حساب کاربری

پس از مطالعه ی قوانین و مقررات و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیاله صرفا در جهت مصارف شخصی(غیر تجاری)، خواهشمند است درهنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، شماره موبایل معتبر خود را جهت دریافت کد امنیتی ورود که از طریق ارسال پیامک یا تماس صوتی صورت میگیرد با دقت وارد نمایید، چراکه از این پس این شماره به منزله ی هویت نام کاربری شما و بعنوان یک فرد حقیقی تلقی می گردد و استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام الزامی است و در صورت استفاده از کلمات رکیک و الفاظ نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد گردید.

4-مسئولیت پذیری

کاربر عزیز، اقدام به ثبت نام در سامانه پیاله و استفاده از خدمات آن به منزله ی پذیرفتن قوانین و شرایط وضع شده ی پیاله می باشد لذا خواهشمند است هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره همراه، نشانی محل کار یا محل سکونت، آدرس الکترونیکی معتبر (Email)، شماره حساب بانکی شخصی، دقت لازم را بعمل آورید. در هر حساب کاربری امکان وارد کردن چندین آدرس وجود دارد و در صورت نیاز به ویرایش یا تغییر اطلاعات این قابلیت در اختیار کاربران قرار داده شده است. لازم به ذکر است جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، حفظ و نگهداری از تلفن همراه و رمز عبور شخصی به عهده کاربران می باشد و در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر به عهده کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه پیاله را از خود سلب و ساقط می نماید و پیاله حق پیگیریهای لازم در چهارچوب قوانین پیرامون جبران خسارات وارد شده ی ناشی از ثبت اطلاعات نادرست از سوی کاربران را برای خود محفوظ می دارد. توجه داشته باشید تمام اطلاع رسانی ها ی مربوط به پیاله بصورت پیامکی با سرشماره ی 00981000596446 و با آدرس های ایمیل رسمی info@piale.irیا support@piale.ir , و در مواقع مورد نیاز با شماره تماس021-91003092 انجام خواهد گرفت. هرگونه پیامک، ایمیل، تماس بجز موارد رسمی اعلام شده ی فوق الذکر، تحت عنوان "پیاله" تخلف و سوء استفاده از نام پیاله تلقی می گردد. لذا خواهشمند است در صورت دریافت هر گونه پیامک، ایمیل و تماس تلفنی مشکوک مراتب را در اسرع وقت با همکاران ما در واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) پیاله در ارتباط بگذارید.

5-ثبت سفارش

پس از بررسی ارزش غذایی با توجه به تناسب سنی، انتخاب یا ساخت غذای مورد نظر، تایید سفارش و اتمام مراحل پرداخت توسط کاربر، سفارش شما توسط پیاله و رستوران همکار بررسی و سپس ثبت نهایی انجام میگیرد که به ازای سفارش از هر رستوران، رسید و اطلاعات مربوط به آن از طریق اپلیکیشن در بخش سفارش ها قابل مشاهده بوده و پیامک مربوطه به کاربر ارسال خواهد گردید و درصورتیکه به هردلیل اعم از فراهم نبودن سفارش مورد نظر با توجه به موجود نبودن غذا یا عدم امکان ارسال سفارش از طرف رستوران به هر دلیلی قطعی نگردد یا نیاز به تغییرات داشته باشد همکاران ما در واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت که در صورت عدم پاسخگویی کاربر به تماس همکاران ما در واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) پیاله مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت و درصورت ارسال اطلاعات نادرست و به موجب آن هرگونه وقفه یا عدم تحویل سفارش، هزینه ی سفارش ثبت شده غیرقابل بازگشت خواهد بود.

6-لغو سفارش

امکان لغو سفارش های ثبت شده وجود ندارد و درصورت نیاز به تغییر فورا با همکاران ما، در واحد خدمات مشتریان (پشتیبانی) پیاله به شماره ی 91003092-021 تماس حاصل فرمایید. درصورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی شما باتوجه به روال عملیات بانکی حداکثر تا 48 ساعت مسترد یا درصورت تمایل کاربر بلافاصله به اعتبار کیف پول در پیاله افزوده و قابل استفاده خواهد بود.در صورت عدم موفقیت تراکنش پرداختی، مسئولیت پرداخت آنلاین و برگشت وجه به عهده ی بانک مربوطه خواهد بود.

7-مسئولیت رستوران های همکار طرف قرارداد

باتوجه به اینکه پیاله نماینده ی ارتباطی رستوران ها و کاربران آنلاین(مشتریان) می باشد، نسبت به کیفیت غذا،سرویس دهی رستوران، صحت اطلاعات نمایش داده شده در منو یا عدم تطابق منو با عرضه ی نهایی محصول و از این قبیل موارد، مسئولیت به عهده رستوران مورد نظر می باشد و پیاله هیچگونه مسئولیتی در قبال موارد ذکر شده نخواهد داشت. زمان ذکر شده ی تحویل سفارش تقریبی بوده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ممکن است این زمان طولانی تر شود. لازم به ذکر است بعضی از آدرسها بنا به مسافت طولانی که موجب افت کیفیت غذا یا ... میگردد قابل ارسال نمیباشد. در صورت ارسال سفارش بصورت ناقص یا مغایر با آنچه کاربر ثبت سفارش نموده است خواهشمند است از دریافت آن خودداری نموده و فورا مراتب را به واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) اطلاع رسانی نمایید. هرگونه شکایت، درخواست و اظهار نظر کاربران عزیز در مورد کیفیت، نحوۀ ارسال غذا و ... در اپلیکیشن قابلیت ثبت دارد و در اسرع وقت جهت بهبود سطح کیفی خدمات به مدیریت رستوران مربوطه انتقال خواهدگردید.

8-انتقاد و پیشنهاد

جهت ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی پیاله و رستوران های همکار خواهشمند است در بخش نظردهی، انتقادات و پیشنهادهای سازندۀ خود را با ما به اشتراک بگذارید.لازم به ذکر است در راستای حفظ قوانین وضع شده ممکن است نظرات کاربران توسط عوامل پیاله ویرایش گردد و در صورت مشاهده ی هرگونه نظر همراه با توهین،تمسخر، بی احترامی، درج مباحث سیاسی، مشکلات شخصی و غیر اخلاقی، یا هر چه که خارج از عرف باشد و مشمول مصادیق محتوای مجرمانه گردد پس از حذف یا ویرایش نظر، از طرف پیاله به کاربر خاطی اخطار داده می شود و درصورت لزوم حساب کاربری وی مسدود خواهد گردید و کاربر حق اعتراض در این زمینه را از خود سلب و ساقط مینماید.

9-حریم خصوصی

به آگاهی میرساند پس از ثبت نام در سامانه ی پیاله، از این پس بعنوان کاربر پیاله شناخته شده و کلیه اطلاعات وارد شده، سفارش ها، تراکنش ها،پرداخت ها و ... در اختیار پیاله قرار خواهد گرفت. پیاله کلیه ی اطلاعات هویتی و شخصی کاربران را محرمانه می داند و این اطلاعات را به هیچ عنوان به شخص ثالث یا سازمانی به اشتراک نمیگذارد مگر با حکم مقام محترم قضایی یا اینکه طبق قانون و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای پیاله وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات پیاله(وب سایت_اپلیکیشن) حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط نموده اند. در همین راستا پیاله دسترسی پرسنل خود را با توجه به مسئولیت و به میزان مورد نیاز اطلاعات، محدود نموده است و در راستای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران همانند سایر سایت ها از جمع آوری IP و کوکی استفاده می کند و در جهت حفظ امنیت اطلاعات و مدیریت داده ها(سرور) حداکثر تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران بعمل آورده و از دسترسی های غیرقانونی تا حد امکان جلوگیری خواهد کرد. لیکن پیاله هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت های وارد شده ی ناشی از افشاء اطلاعات از طریق هک شدن سامانه های پیاله،کامپیوتر رستوران همکار، ویروسها، مسمومیت و ... را از عهده ی خود خارج میداند و کاربر حق اعتراض علیه پیاله را از خود سلب و ساقط مینماید و طبیعتاً مسئولیت هرگونه سوء استفاده ی احتمالی، به عهده ی شخص یا اشخاص متخلف بوده و پیاله حق اعتراض و پیگیری از طریق مراجع قانونی ذیصلاح را برای خود محفوظ می دارد.

10-قیمت ها، شرایط پرداخت و مالیات، آفرهای ویژه

در سامانه ی پیاله قیمت های ارایه شده به تومان و برابر با قیمت منوی رستوران بوده و در صورت هرگونه تغییر در منوی رستوران ،قیمت ها از طرف رستوران مربوطه به سرعت بروز رسانی خواهد گردید. تمامی هزینه های موجود و تغییر قیمتها در سامانه ی پیاله توسط رستوران همکار اعمال میگردد و پیاله اختیار تصحیح و تایید مبالغ وارد شده را دارا میباشد و همچمنین اختیار دارد هر گونه کالا یا رستوران را در سامانه تغییر یا حذف نماید. در صورت درخواست رستوران مبنی بر دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان، پیاله مبالغ مربوط به ارزش افزوده را در فاکتور سفارش کاربران لحاظ نموده و عینا به رستوران پرداخت مینماید و مسئولیت پرداخت مالیات اخذ شده به اداره ی دارایی صرفا به عهده ی رستوران همکار بوده و پیاله هیچگونه مسئولیتی در قبال هر گونه تخلف و سوء استفاده توسط رستوران همکار را بر عهده نخواهد گرفت. پرداخت در سامانه ی پیاله بصورت آنلاین(غیر نقدی) یا از طریق اعتبار کیف پول پیاله می باشد. پیاله در صورت مشاهده ی هرگونه سوء استفاده از خدمات تخفیفی سامانه ی پیاله شامل کدهای تخفیف، تخفیف های منو ی رستوران ها، بسته های خدماتی، کمپین ها، کوپن ها و هرگونه خدماتی که در جهت کاهش مبلغ نهایی پرداخت میباشد، اقدام به مسدود کردن حساب کاربران متخلف نموده و در صورت نیاز، پیگیری های لازم در جهت دریافت خسارت های وارده را از طریق مراجع قضایی قانونی برای خود محفوظ میداند.

11-فورس ماژور

پیاله، از زمان بروز هرگونه سوانح طبیعی و غیر طبیعی اعم از سیل، زلزله، جنگ و وضع قوانین موثر برآن و همچنین مشکلات زیر ساختی اینترنتی یا سیستم بانکی کشور و... که خارج از قدرت و اراده ی وی باشد تا زمان رفع فورس ماژور، هیچگونه مسئولیتی در قبال تعهدات خویش ندارد.

12-دیگر قوانین

کلیه ی طرح‌های گرافیکی و کدهای برنامه نویسی به کار گرفته شده در پیاله جزو اموال شرکت «کاوش تجارت اسپادانا ش/ث 529331» محسوب شده و هرگونه کپی برداری،نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن به هر صورت بدون مجوز مکتوب از مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت. تمام سعی تیم پیاله بر این است که اطلاعات سامانه تا حد امکان عاری از هرگونه خطا و اشتباه و ایراد(باگ) باشد لذا با توجه به ماهیت این گونه فعالیتها پیشاپیش عذرخواهی ما را بابت هر گونه نقص، اشتباه، خطا و ارورهای احتمالی بوجود امده در سامانه پیاله پذیرا باشید. نشان تجاری پیاله، در اداره کل ثبت شرکت‌ها و اداره کل مالکیت صنعتی در حال ثبت میباشد و تحت پوشش قانون کپی‌رایت است. تمام تلاش ما بر این است در صورت وقوع هرگونه مشکل و اختلال ، موارد پیش آمده را در اسرع وقت برطرف نماییم. پیشاپیش از توجه و شکیبایی شما عزیزان سپاسگذاریم.

"پیاله تجربه ای لذت بخش را برای شما عزیزان آرزومند است"