آیا در 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش در پیاله وجود دارد؟ خیر. با توجه به اینکه .ساعت سرویس دهی رستوران ها متفاوت می باشند ، سرویس دهی و ثبت سفارش صرفا در بازه ی زمانی درج شده در مشخصات رستوران امکان ثبت سفارش وجود دارد. چگونه می‌‏توان از وضعیت سفارش ثبت شده در پیاله مطلع شد؟ پس از پرداخت و تایید سفارش ، مشخصات مورد نیاز شما بلافاصله از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال میگردد. آیا امکان تغییر یا لغو سفارش وجود دارد؟ تا پیش از ثبت سفارش و پرداخت نهایی این امکان برقرار میباشد که سفارش خود را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح فرمایید. لذا پس از تایید نهایی ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش ، کاربر قادر به حذف یا تغییر سفارش از حساب کاربری خود نمیباشید. روش های پرداخت وجه مربوط به سفارش ثبت شده چیست؟ در حال حاضر پرداخت صرفا از طریق شارژ اعتبار در پیاله یا بصورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی مربوط به پیاله میسر می باشد که با استفاده از کلیه ی کارت های بانکی عضو شبکه ی شتاب صورت میپذیرد. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت و اپلیکیشن پیاله بی خطر و ایمن است؟ شیوه ی پرداخت اینترنتی بکارگیری شده در سامانه ی پیاله بر اساس پروتکل امن https می باشد. لذا برای پرداخت اینترنتی در هر سایت با قابلیت لطفا به نکات امنیتی زیر توجه فرمایید: در قسمت آدرس مرورگر دقت کنید که از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل مشکی رنگ در قسمت بالا و سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید. پرداخت آنلاین به چه صورت انجام میگردد؟ برای پرداخت آنلاین در خریدهای اینترنتی نیاز به کارت بانکی عضو شبکه ی شتاب و فعال بودن رمز دوم و رمز حک شده روی کارت cvv2 میباشد پس از ورود به سامانه ی پیاله و تکمیل سبد خرید و ورود به مرحله ی پرداخت و انتخاب درگاه مورد نظر خود میتوانید با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز خرید را به پایان رسانید. در صورت مواجه شدن با تراکنش ناموفق در پرداخت انلاین یا شارژ اعتبار وکسر مبلغ مربوطه از حساب چه اقدامی باید انجام پذیرد؟ درصورتی‌که فرایند پرداخت اینترنتی دچار اختلال گردد و مبلغ مربوطه از حساب شما کسر شود و به حساب پذیرنده(پیاله) منتقل نگردد یک تراکنش موفق رخ داده است ، لذا با توجه به عملیات سیستمی بانک مربوطه، مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت کاری به‌ صورت خودکار به حسابتان عودت داده خواهد شد. خواهشمند است درصورتی‌که این مبلغ پس از مدت ذکر شده به حسابتان واریز نگردید در اولین فرصت مراتب را به عوامل پشتیبانی بانک عامل با شماره تماس ارایه شده در پشت کارت بانکی ، اطلاع داده تا مغایرت هر چه سریعتر برطرف گردد. چرا اطلاعات بانکی من در درگاه پرداخت ثبت شده؟ ثبت مشخصات بانکی شما در درگاه پرداخت متصل به شماره همراه شماست و اطلاعات ضروری مانند رمز دوم و کد cvv2 در این درگاه ثبت نمی‌شود. این کار توسط درگاه پرداخت (با مجوز بانک مرکزی) و فقط جهت سهولت و تسریع در پرداخت شما است و هیچ‌گونه خطر امنیتی برای پرداخت های شما به دد=نبال نخواهد داشت. در صورت لغو سفارش به هر علت، سرنوشت مبلغ پرداخت شده چه میشود؟ در صورت لغو سفارش به هر علت ، همکاران ما در تیم پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس حاصل نموده و علت لغو را به حضور شما اطلاع می دهند. بازگشت مبلغ پرداخت شده از دو روش شارژ اعتبار آنی و برگشت مبلغ به حساب حد اکثر تا 48 ساعت امکان پذیر می باشد. چگونه اپلیکیشن پیاله را نصب کنم؟ برای نصب اپلیکیشن پیاله در سیستم های اندروید و IOS می توانید از لینک های اشاره شده زیر استفاده کنید : • نصب از Sib App - نسخه iOS • نصب از Google Play store • نصب از Cafebazaar چگونه سفارش ثبت کنم؟ • جهت ثبت سفارش در سامانه اسنپ‌فود با انتخاب آدرس یا جست‌وجوی محله خود، لیست رستوران‌هایی که به شما سرویس می‌دهند را مشاهده می‌کنید. با توجه به اطلاعات ثبت شده در پروفایل هر رستوران، مشاهده منو و نظرات سایر کاربران می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. بعد از تکمیل سبد خرید، از شما خواسته می شود تا وارد حساب کاربری خود شوید یا حساب کاربری جدید بسازید. با انتخاب آدرس مورد نظر و انتخاب نحوه پرداخت (اگر کد تخفیف دارید در همین مرحله در قسمت کد تخفیف وارد و اعمال کنید) وارد درگاه بانکی را پرداخت نمایید مورد نظر شوید و مبلغ سفارش خود. با ثبت موفق سفارش، زمان انتظار برای تهیه و ارسال سفارش به شما نمایش داده می‌شود. • • • در هر سفارش از چند کد تخفیف می‌توانم استفاده کنم؟ • در هر سفارش فقط از یک کد تخفیف می‌شود استفاده کرد. اما اگر رستوران انتخابی شما تخفیف داشته باشد، این تخفیف‌ها با هم جمع می‌شوند.