شرایط و قوانین استفاده از خدمات پیاله به پیاله خوش آمدید این صفحه بیانگر کلیه ی قوانین مربوط به کاربرانی میباشد که از خدمات وبسایت و اپلیکیشن پیاله استفاده مینمایند لذا خواهشمند است قوانین وضع شده از طرف پیاله را با دقت مطالعه نموده و سپس با آگاهی کامل از این خدمات بهره مند شوید و در صورت وجود هرگونه سوال ، از طریق راه های ارتباطی پیاله با ما تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است اقدام به ثبت نام در پیاله و استفاده از خدمات آن به منزله ی پذیرفتن قوانین و شرایط وضع شده ی پیاله می باشد. 1-درباره ی پیاله پیاله ، سامانه ی ارائه ی خدمات غذایی آنلاین متعلق به شرکت «کاوش تجارت اسپادانا» میباشد که با تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران ، فعالیت رسمی خود را در زمینه ی طراحی و برنامه نویسی بستر وب سایت www.piale.ir و اپلیکیشن piale درسال 1397 آغاز نموده و در سال 1398 با ورود به بازار، در راستای ارائه ی خدمات مطلوب به هموطنان عزیزمان با بهره گیری از تلاش بی وقفه ی خانوادۀ پیاله، همواره در صدد جلب رضایت کاربران بوده و امید دارد شعبه های پیاله در اسرع وقت در سرتاسر استان های ایران بزرگ فعالیت خود را آغاز نمایند. 2-هدف پیاله پیاله همواره سعی بر این دارد با ایجاد بستری امن و قابلیتهای جذاب ، لذت تجربه ای جدید در سفارش غذا را به کاربران خود ارایه نماید. از این رو در تلاش است با بهترین و معتبرترین رستوران‌ها همکاری نموده و در قالب نماینده‌ ای در جهت برقراری ارتباط بهینه و موثر میان رستوران‌ها ی همکار و مشتریان، انجام وظیفه نماید. 3-حساب کاربری کاربر عزیز ، در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیاله ، خواهشمند است درهنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، شماره موبایل معتبر خود را جهت دریافت کد امنیتی ورود که از طریق ارسال پیامک یا تماس صوتی صورت میگیرد ، با دقت وارد نمایید، چراکه از این پس این شماره به منزله ی نام کاربری شما و بعنوان فرد حقیقی تلقی می گردد و استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام الزامی است و در صورت استفاده از کلمات رکیک و الفاظ نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد گردید.همچنین کاربر تایید مینماید از خدمات پیاله صرفا در جهت مصارف شخصی(غیر تجاری) استفاده می نماید. 4-مسئولیت پذیری کاربر عزیز، خواهشمند است هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن ، نشانی محل کار یا محل سکونت ، آدرس الکترونیکی معتبر (Email) ، شماره حساب بانکی شخصی ، دقت لازم را بعمل آورید. در هر حساب کاربری امکان وارد کردن چندین آدرس وجود دارد و در صورت نیاز به ویرایش یا تغییر اطلاعات این قابلیت در اختیار کاربر قرار داده شده است. لازم به ذکر است جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور شخصی به عهده کاربران می باشد و در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر به عهده کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه پیاله را از خود سلب و ساقط می نماید و پیاله حق پیگیریهای لازم در چهارچوب قوانین پیرامون جبران خسارات وارد شده ی ناشی از ثبت اطلاعات نادرست از سوی کاربران را برای خود محفوظ می دارد. توجه داشته باشید تمام اطلاع رسانی ها ی مربوط به پیاله بصورت پیامکی با سرشماره ها ی **** و با آدرس های ایمیل رسمی info@piale.irیا support@piale.ir , و در مواقع مورد نیاز با شماره تماس021-91003092 انجام خواهد گرفت. هرگونه پیامک، ایمیل ، تماس بجز موارد رسمی اعلام شده ی فوق الذکر، تحت عنوان "پیاله" تخلف و سوء استفاده از نام پیاله تلقی می گردد. لذا خواهشمند است در صورت دریافت پیامک های مشابه با سرشماره ، ایمیل و شماره تماس های غیر رسمی پیاله مراتب را در اسرع وقت با همکاران ما در واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) پیاله در ارتباط بگذارید. لازم به ذکر است در صورت عدم پاسخگویی کاربر به تماس همکاران ما در واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) پیاله مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت و درصورت ارسال اطلاعات نادرست و به موجب آن هرگونه وقفه یا عدم تحویل سفارش، هزینه ی سفارش ثبت شده غیرقابل بازگشت خواهد بود. 5-ثبت سفارش پس از بررسی ارزش غذایی با توجه به تناسب سنی ، انتخاب یا ساخت غذای مورد نظر ، تایید سفارش و اتمام مراحل پرداخت توسط کاربر، ،سفارش شما توسط پیاله و رستوران همکار بررسی و سپس ثبت نهایی انجام میگیرد که به ازای سفارش از هر رستوران ، رسید و اطلاعات مربوط به آن رستوران از طریق ایمیل و پیامک به کاربر ارسال خواهد گردید و درصورتیکه به هردلیل اعم از فراهم نبودن سفارش مورد نظر با توجه به موجود نبودن غذا یا عدم امکان ارسال سفارش از طرف رستوران، قطعی نگردد یا نیاز به تغییرات داشته باشد همکاران ما در واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. 6-لغو سفارش خاطرنشان میشود امکان لغو سفارش های ثبت شده وجود ندارد و درصورت نیاز به تغییر فورا با همکاران ما، در واحد خدمات مشتریان (پشتیبانی) پیاله به شماره ی 91003092-021 تماس حاصل فرمایید. درصورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی شما باتوجه به روال عملیات بانکی حداکثر تا 48 ساعت مسترد یا درصورت تمایل کاربر بلافاصله به اعتبار کیف پول در پیاله افزوده و قابل استفاده خواهد بود. در صورت عدم موفقیت تراکنش پرداختی، مسئولیت پرداخت آنلاین و برگشت وجه به عهده ی بانک مربوطه خواهد بود. 7-مسئولیت رستوران ها باتوجه به اینکه پیاله نماینده ی ارتباطی رستوران ها و کاربران آنلاین(مشتریان) می باشد، نسبت به کیفیت غذا ، سرویس دهی ، صحت اطلاعات نمایش داده شده در منو یا عدم تطابق منو با عرضه ی نهایی محصول و از این قبیل موارد، مسئولیت به عهده رستوران مورد نظر می باشد و پیاله هیچگونه مسئولیتی در قبال موارد ذکر شده نخواهد داشت. زمان ذکر شده ی تحویل سفارش تقریبی بوده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ممکن است این زمان طولانی تر شود. لازم به ذکر است بعضی از آدرسها بنا به مسافت طولانی که موجب افت کیفیت غذا یا ... میگردد قابل ارسال نمیباشد مگر اینکه با تایید کاربر و تایید هزینه ی ارسال اضافی از طریق آژانس ارسال گردد یا طبق نظر کاربر آدرس جدید جایگزین یا سفارش لغو شود. در صورت ارسال سفارش بصورت ناقص یا مغایر با انچه کاربر ثبت سفارش نموده است خواهشمند است از دریافت آن خودداری نموده و فورا مراتب را به واحد خدمات مشتریان(پشتیبانی) اطلاع رسانی نمایید. هرگونه شکایت، درخواست و اظهار نظر کاربران عزیز در مورد کیفیت، نحوۀ ارسال غذا و ... در اسرع وقت جهت بهبود سطح کیفی خدمات به مدیریت رستوران مربوطه انتقال خواهدگردید. 8-انتقاد و پیشنهاد جهت ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی پیاله و رستوران های همکار خواهشمند است در بخش نظردهی، انتقادات و پیشنهادهای سازندۀ خود را با ما به اشتراک بگذارید.لازم به ذکر است در راستای حفظ قوانین وضع شده ممکن است نظرات کاربران توسط عوامل پیاله ویرایش گردد و در صورت مشاهده ی هرگونه نظر همراه با توهین،تمسخر، بی احترامی ،درج مباحث سیاسی، مشکلات شخصی و غیر اخلاقی،یا هر چه که مشمول مصادیق محتوای مجرمانه گردد پس از حذف یا ویرایش نظر، از طرف پیاله به کاربر خاطی اخطار داده می شود و درصورت لزوم حساب کاربری وی مسدود خواهد گردید و کاربر حق اعتراض در این زمینه را از خود سلب و ساقط مینماید. 9-حریم خصوصی به آگاهی میرساند با ثبت نام در سامانه ی(سایت و اپلیکیشن) پیاله، از این پس بعنوان کاربر پیاله شناخته شده و کلیه اطلاعات وارد شده،تراکنش ها،پرداخت ها و ... در اختیار پیاله قرار خواهد گرفت. پیاله کلیه ی اطلاعات هویتی و شخصی کاربران را محرمانه می داند و این اطلاعات را به هیچ عنوان به شخص ثالث یا سازمانی به اشتراک نمیگذارد مگر با حکم مقام محترم قضایی یا اینکه طبق قانون و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای پیاله وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات پیاله(وب سایت_اپلیکیشن) حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط نموده اند.در همین راستا پیاله دسترسی پرسنل خود را با توجه به مسئولیت و به میزان مورد نیاز اطلاعات، محدود نموده است و در راستای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران همانند سایر سایت ها از جمع آوری IP و کوکی استفاده می کند و در جهت حفظ امنیت اطلاعات و مدیریت داده ها(سرور) حداکثر تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران بعمل آورده و از دسترسی های غیرقانونی تا حد امکان جلوگیری خواهد کرد. پیاله هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت های وارد شده ی ناشی از افشاء اطلاعات از طریق هک شدن سامانه های پیاله،کامپیوتر رستوران همکار ،ویروس،مسمومیت و ... را از عهده ی خود خارج میداند و کاربر حق اعتراض علیه پیاله را از خود سلب و ساقط مینماید و طبیعتاً مسئولیت هرگونه سوء استفاده ی احتمالی، به عهده ی شخص یا اشخاص متخلف بوده و پیاله حق اعتراض و پیگیری از طریق مراجع قانونی ذیصلاح را برای خود محفوظ می دارد. 10-قیمت ها ، شرایط پرداخت و مالیات ،آفرهای ویژه در سامانه ی پیاله قیمت های ارایه شده به تومان و برابر با قیمت منوی رستوران بوده و در صورت هرگونه تغییر در منوی رستوران ،قیمت ها در سامانه به سرعت به روز رسانی خواهد گردید. تمامی هزینه های موجود و تغییر قیمتها در سامانه ی پیاله توسط رستوران همکار اعمال میگردد و پیاله اختیار تصحیح و تایید مبالغ وارد شده را دارا میباشد و همچمنین اختیار دارد هر گونه کالا یا رستوران را در سامانه تغییر یا حذف نماید. در صورت درخواست رستوران مبنی بر دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان، پیاله مبالغ مربوط به ارزش افزوده را در فاکتور سفارش کاربران لحاظ نموده و مسئولیت پرداخت مالیات اخذ شده به اداره ی دارایی صرفا به عهده ی رستوران همکار بوده و پیاله هیچگونه مسئولیتی در قبال هر گونه تخلف و سوء استفاده توسط رستوران همکار را بر عهده نخواهد گرفت. پرداخت در سامانه ی پیاله بصورت آنلاین(غیر نقدی) یا از طریق اعتبار کیف پول پیاله می باشد. پیاله در صورت مشاهده ی هرگونه سوء استفاده از خدمات تخفیفی سامانه ی پیاله شامل کدهای تخفیف، تخفیف های منو ی رستوران ها، بسته های خدماتی، کمپین ها، کوپن ها و هرگونه خدماتی که در جهت کاهش مبلغ نهایی پرداخت میباشد ، اقدام به مسدود کردن حساب متخلف نموده و در صورت نیاز، پیگیری های لازم در جهت دریافت خسارت های وارده را از طریق مراجع قضایی قانونی برای خود محفوظ میداند 11-دیگر قوانین کلیه ی طرح‌های گرافیکی و کدهای برنامه نویسی به کار گرفته شده در پیاله جزو اموال شرکت «کاوش تجارت اسپادانا» محسوب شده و هرگونه کپی برداری، نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن به هر صورت بدون مجوز مکتوب از مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت. نشان تجاری پیاله، در اداره کل ثبت شرکت‌ها و اداره کل مالکیت صنعتی به ثبت رسیده‌است و تحت پوشش قانون کپی‌رایت است. پیاله این اختیار را دارد که در جهت ارتقاء و بهبود سطح خدمات سامانه ی خود ،این قوانین را بدون اطلاع کاربران تغییر و بروزرسانی نماید. تمام سعی تیم پیاله بر این است که اطلاعات سامانه تا حد امکان عاری از هرگونه خطا و اشتباه و ایراد(باگ) باشد لذا با توجه به ماهیت این گونه فعالیتها پیشاپیش عذرخواهی ما را بابت هر گونه نقص ، اشتباه ، خطا و ارورهای احنمالی بوجود امده در وبسایت و اپلیکیشن پذیرا باشید. تمام تلاش ما بر این است در صورت وقوع هرگونه مشکل و اختلال ، موارد پیش آمده را در اسرع وقت برطرف نماییم. 12-فورس ماژور پیاله، از زمان بروز هرگونه سوانح طبیعی و غیر طبیعی اعم از سیل،زلزله، جنگ و وضع قوانین موثر برآن و همچنین مشکلات زیر ساختی اینترنتی یا سیستم بانکی کشور و... که خارج از قدرت و اراده ی وی باشد تا زمان رفع فورس ماژور، هیچگونه مسئولیتی در قبال تعهدات خویش ندارد. "پیاله تجربه ای لذت بخش را برای شما آرزومند است"