سوالات متداول

چگونه اپلیکیشن پیاله را نصب نمایم؟

در حال حاضر برای نصب اپلیکیشن پیاله در سیستم های اندروید می توانید از سایت رسمی www.piale.ir استفاده نمایید.

چگونه سفارش ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش در سامانه ی پیاله ابتدا اجازه ی دسترسی پیاله به موقعیت مکانی را فعال نموده و سپس لیست رستوران‌هایی که در محدوده ی شما سرویس می‌دهند را مشاهده نمایید، با توجه به اطلاعات ثبت شده در پروفایل هر رستوران و مشاهده ی منو و نظرات سایر کاربران می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید یا به دلخواه خود غذای مورد علاقه خود را اشپزی نمایید. پس از تکمیل سبد خرید، از شما خواسته می شود وارد حساب کاربری خود شوید یا حساب کاربری جدید بسازید سپس با انتخاب آدرس مورد نظر و انتخاب نحوه پرداخت وارد درگاه بانکی شده و صورتحساب خود را پرداخت نموده و ثبت سفارش خود را با موفقیت به پایان میرسانید.

آیا در 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش در پیاله وجود دارد؟

خیر. با توجه به اینکه ساعت سرویس دهی رستوران ها متفاوت می باشند، سرویس دهی و ثبت سفارش صرفا در بازه ی زمانی درج شده در مشخصات پروفایل هر رستوران امکان پذیر می باشد.

چگونه می‌‏توان از مدت زمان و وضعیت سفارش ثبت شده در پیاله مطلع شد؟

پس از تایید و پرداخت موفق سفارش مورد نظر، مشخصات و جزییات سفارش در قسمت "سفارش ها" قابل رویت می باشد.

آیا امکان تغییر یا لغو سفارش وجود دارد؟

تا پیش از ثبت سفارش و پرداخت نهایی این امکان برقرار است که سفارش خود را از سبد خرید خود حذف نموده و یا اصلاح فرمایید. لذا پس از تایید نهایی ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش ، قادر به حذف یا تغییر سفارش از حساب کاربری خود نمیباشید.

روش های پرداخت وجه مربوط به سفارش ثبت شده چیست؟

در حال حاضر پرداخت صرفا بصورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی مربوط به پیاله یا از طریق شارژ اعتبار در پیاله میسر می باشد که با استفاده از کلیه ی کارت های بانکی عضو شبکه ی شتاب صورت میپذیرد.

پرداخت آنلاین به چه صورت انجام میگردد؟

برای پرداخت آنلاین در خریدهای اینترنتی نیاز به کارت بانکی عضو شبکه ی شتاب و فعال بودن رمز دوم و رمز حک شده روی کارت (cvv2) میباشد. پس از ورود به سامانه ی پیاله و تکمیل سبد خرید و ورود به مرحله ی پرداخت و انتخاب درگاه مورد نظر خود میتوانید با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، خرید را به پایان رسانید.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت و اپلیکیشن پیاله بی خطر و ایمن است؟

شیوه ی پرداخت اینترنتی بکارگیری شده در سامانه ی پیاله بر اساس پروتکل امن https می باشد. لذا برای پرداخت اینترنتی در سایت های معتبر رعایت نکات امنیتی ذیل الزامی می باشد: در قسمت آدرس مرورگر دقت کنید که از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل مشکی رنگ در قسمت بالا و سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری نمایید. خواهشمند است جهت ارتقاء امنیت برای ورود اطلاعات کارت خود، صرفا از صفحه کلید مجازی موجود در صفحه پرداخت استفاده نمایید.

در صورت مواجه شدن با تراکنش ناموفق در پرداخت آنلاین یا شارژ اعتبار وکسر مبلغ مربوطه از حساب چه اقدامی باید انجام پذیرد؟

درصورتی‌که فرایند پرداخت اینترنتی به هر علت دچار اختلال گردد و مبلغ مربوطه از حساب شما کسر گردد و به حساب پذیرنده (سامانه پیاله) منتقل نگردد یک تراکنش نا موفق رخ داده است. لذا با توجه به عملیات سیستمی بانک مربوطه، مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت کاری به‌ صورت خودکار به حساب کاربر عودت خواهد گردید. خواهشمند است درصورت عدم واریز مبلغ تراکنش نا موفق‌ پس از مدت ذکر شده در اولین فرصت مراتب را به عوامل پشتیبانی بانک عامل با شماره تماس ارایه شده در پشت کارت بانکی، اطلاع داده تا مغایرت هر چه سریعتر برطرف گردد.

چرا اطلاعات بانکی من در درگاه پرداخت ثبت شده است؟

ثبت مشخصات بانکی شما در درگاه پرداخت متصل به شماره همراه شماست و اطلاعات ضروری مانند رمز دوم و کد cvv2 در این درگاه ثبت نمی‌شود. این کار توسط درگاه پرداخت (با مجوز بانک مرکزی) و فقط جهت سهولت و تسریع در پرداخت کاربر بوده و هیچ‌گونه خطر امنیتی برای پرداخت های شما به دنبال نخواهد داشت.

در صورت لغو سفارش به هر علت، سرنوشت مبلغ پرداخت شده چه میشود؟

در صورت لغو سفارش به هر علت ، همکاران ما در تیم پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس حاصل نموده و علت لغو را به حضور شما اطلاع می دهند. بازگشت مبلغ پرداخت شده از دو روش شارژ اعتبار آنی و برگشت مبلغ به حساب حد اکثر تا 48 ساعت امکان پذیر می باشد.

در هر سفارش از چند کد تخفیف می‌توانم استفاده کنم؟

در هر سفارش فقط از یک کد تخفیف می‌شود استفاده کرد. اما اگر رستوران انتخابی شما تخفیف داشته باشد، این تخفیف‌ها با هم جمع می‌شوند.